Opmerkelijk rustige bezoekersmaand

28 februari 2020

Opmerkelijk rustige bezoekersmaand

Het is bekend dat januari een dip geeft in het bezoekersaantal, maar doorgaans komt dat in de daaropvolgende wintermaanden langzaam weer op peil. Zo niet dit jaar. Het is echt opmerkelijk zo weinig toeristen ons museum deze maand bezocht hebben. Daardoor valt des te meer op dat we dit jaar relatief veel Nederlandse bezoekers trekken. Zou het Amsterdam Pipe Museum dan toch nog bekendheid krijgen bij het Hollandse publiek? Door de extreme vertegenwoordiging van buitenlands bezoek, kregen we het idee dat de collectie alleen door mensen van ver geapprecieerd werd. Hoe het ook zij, iedereen is welkom. Kom dus gerust eens kijken, museumkaart is geldig, dus wat let je? En, tot 15 maart aanstaande zijn de meest bijzondere aanwinsten uit 2019 nog te zien.