MuseumDepotShop

23 maart 2020

MuseumDepotShop

Met het museum en de museumwinkel op slot richten wij ons op een ander verkoopkanaal: de MuseumDepotShop. Deze website biedt voorwerpen aan die musea kwijt willen. Onze collectie is van oorsprong voortgekomen uit de archeologie. Don Duco verzamelde niet alleen pijpen, maar ook archeologische vondsten van allerlei soort. Inmiddels weten we dat die niet in de pijpencollectie passen en nu is het tijd ze op te ruimen. Via de webshop komt een breed scala aan vondsten te koop, van potten en vaasjes tot glaskralen, leren schoenzolen, tinnen speelgoed en veel meer. Interesse? Kijk op www.museumdepotshop.nl en schrijf je in voor de nieuwsbrief. De opbrengst van deze activiteit komt ten goede aan ons aankoopfonds.