Heropening museum

1 juni 2020

Heropening museum

Vandaag is het einde van de lock-down afgekondigd en is het museum weer officieel voor bezoek geopend. Zo bereiken we een nieuwe mijlpaal in de Corona-affaire. Toch is spontaan langskomen er door de extra regels niet meer bij, iedereen dient een bezoektijd te reserveren. Met ons museum met een beperkte metrage is dat zeker nodig omdat maar drie bezoekers of bezoekersgroepjes tegelijk mogen rondkijken. De Museumvereniging heeft voor alle musea een uitgebreid protocol opgesteld. We zijn zeer benieuwd hoe een en ander zal gaan. Voorlopig kijken wij de kat uit de boom. Wie wil is in ieder geval van harte welkom om een tijd te reserveren via de mail of gewoon telefonisch en dat kan ook kort van te voren. Voorlopig verwachten wij nog geen stromen bezoekers want het toerisme in Amsterdam is grotendeels verdwenen. Aarzel dus niet een afspraak te maken om langs te komen en de geur van nadrogende verf op te snuiven!