Amsterdam City Walk

19 oktober 2019

Amsterdam City Walk

Vandaag vindt weer de Amsterdam City Walk plaats, een jaarlijks terugkerend evenement waarbij ons museum is opgenomen in de route. Gelukkig met een mooi zonnetje, voor wie niet als eerste vertrekt tenminste, want de eerst passanten rond 9 uur liepen nog onder een grauwe lucht. Ons grachtenhuis is een rustpunt voor wie even wil uitblazen en gelijktijdig een stukje cultuur wil snuiven. Wij schenken voor de wandelaars bovendien thee of koffie. Hoewel de meeste lopers de pas erin houden, is het uithangbord toch altijd weer een visitekaartje voor de 9.500 deelnemers! Die haastige wandelaars staan misschien een andere keer stil om een bezoekje af te leggen. Naamsbekendheid is daarvoor dus van belang.

Nieuwsarchief